Engels

foto 5

De Engelse taal komt overal terug in onze maatschappij. Van films en boeken tot de sociale media. Daarom vinden wij het belangrijk dat onze kinderen al vroeg, spelenderwijs kennis maken met de Engelse taal waardoor ze deze sneller eigen maken.

Door op jonge leeftijd een extra taal te leren, ontwikkelen kinderen een goed taalgevoel en vergroten ze hun algemene taalvaardigheid. Onze kinderen krijgen al vanaf groep 1 Engelse les op een speelse manier. Door middel van liedjes, spelletjes, verhalen en leuke opdrachten pikken zij een nieuwe taal snel op. In de hogere leerjaren breiden we de Engelse woordenschat en grammatica steeds meer uit zodat zij goed voorbereid aan een nieuwe school beginnen in het voorgezet onderwijs.

Missie en visie

Onze school heeft als missie om onze kinderen het vertrouwen en de vaardigheden mee te geven die zij nodig hebben voor de toekomst.

Ervaringen

Benieuwd hoe andere ouders en leerlingen onze school ervaren?

Voor het eerst naar school

Bij Toonladder Galecop ontvangen we uw kind met open armen en nemen we de tijd om uw kind een vliegende start te geven.